HVORNÅR OG HVAD
Eksamensdato
Fag/Modul
HVEM OG HVORDAN
Eksaminatorere/Censor
Studerende
Oplysninger
Navn
Gruppe:
Prøven
Noter skriftlig:
Noter mundtlig:
SKRIFTLIGHED
Løser den stillede opgave:
Anvender faglige begreber:
Forståelighed:
Tegnsætning, stavning og grammatik:
Henvisninger til relevant litteratur og kilder:
Anvender APA-standard:
MUNDTLIGHED
Disposition
Start på eksamination:
Anvender faglige begreber:
Svarer på spørgsmål og deltager i samtalen:
Svarer på problemformuleringen:
Løser den stillede opgave:
TEORI
Demonstrerer praksisviden:
Demonstrerer teoretisk viden:
Demonstrerer metodisk viden:
Demonstrerer udviklingsviden:
DIDAKTIK
Har viden om planlægning, gennemførelse og evaluering af forløb:
Vurdering
Kompetencemål
Lever op til fagets/modulets kompetencemål:
Karakterer
Feedback
Gøres godt:
Kan gøres bedre:
Oplysninger
Navn
Gruppe:
Oplysninger
Navn
Gruppe:
Oplysninger
Navn
Gruppe:
Oplysninger
Navn
Gruppe:
Oplysninger
Navn
Gruppe:
Indstillinger
De 3 kompetenceområder i praktik samt i de andre fag.
Emneord
Dette gør den studerende godt + dette kan blive bedre
Underbygger med teori (fag/almen)
Disposition i alle fag?
Artefakter i alle fag?
Inddrager teoretikere
deltager man eller styrer man samtalen?
Hvilke krav er der på tværs af fag og moduler?
Benævnelser af UC-underviser, lærere osv.
Modulet er forankret i praksisviden, teoretisk viden, metodisk viden og udviklingsviden om undervisningens planlægning og gennemførelse.
Modulet er forankret i praksisviden, teoretisk viden, metodisk viden og udviklingsviden om undervisningens planlægning og gennemførelse.
Den studerende er i gruppe med ...
Kan det bruges til modulgodkendelser?
"I høj grad" eller "en høj grad af"?
1-4 studerende i alle fag/moduler?
... demonstrerer i høj grad metodisk viden, som handler om ...
refleksioner over artefakter og begrundelser for praksis